piątek, 1 grudnia 2017

Od Kaneko C.d Sakury

Byłam strasznie ciekawa,  co wymyśli Sakura związku z wycieczką, przy której mieliśmy odpocząć i wyluzować, po dawnych okropieństwach.  Miła zawsze takie wspaniałe pomysły, które zawsze mnie zaskakiwały! Dziś nie było inaczej!  Zaskoczyła mnie swoim pomysłem, uspakajać moją ciekawość. Nie spodziewałam się że wybierze takie zwariowane miejsce jak ''  Wesołe miasteczko '' do spędzenia razem wolnego czasu, który mogliśmy poświęcić na odpoczynku i leniuchowaniu w dowolnym miejscu, wiec dlatego od razu  nie chciała jej uwierzyć!  Przyjęłam  to  do wiadomość  dopiero,  gdy kazała mi się szybciutko do plecaczka  spakować, wtedy  przeanalizowała sobie wszystko w swojej małej główce, po czym pobiegłam do pokoiku się spakować.  Wzięłam, najpotrzebniejsze rzeczy z pokoju, które potrzebowałam i po jakimś czasie wróciłam do swojej właścicielki, która ubrana i gotowa, już na mnie przed drzwiami wyjściowymi czekała. Podeszłam  i wiałem od niej kurtkę, buty, szalik i czapkę, które ubierałam na sobie.  Po kilku minutach gotowe wyszliśmy z mieszkania i ruszyliśmy trzymając się za ręce do wesołego miasteczka . Owe miejsce znajdowało się 10 kilometrów na północ od miasta. Trochę zajęło nam do tarciem i czekanie w kolejce.  Kiedy na reszcie  kupiliśmy  w kasie  bilety pozwalające korzystać ze wszystkich kolejek, karuzel i innych gier i zabaw znajdujących się na terenie miasteczka  to weszli trochę głębiej - obojgu nam  zaparło dech w piersiach.  Miasteczko było ogromnie i niedawno otworzone! Dlatego wyglądało tak magicznie!  
 Obie rozglądaliśmy się w około w ciszy, aż się nie odezwałam :
~ Aż trudno uwierzyć, że wesołe miasteczko może być takie ogromne ! 
- Tak to fakt! - Zgodziła się ze mną  - To co zaczynamy się bawić ? - Zapytała
 ~ Pewnie  w końcu po to tu  przybyliśmy ! - Krzyknełam radośnie
 - To od czego zaczynamy? - Spytała patrząc na mnie. 
Chciała  żeby,  to ja  wybrała pierwsza. 
- Hmm... Nie mam pojęcia... - Mruknęłam skołowana, rozglądając się.
  Po chwili zastanowienia,  mój wzrok padł na stanowisko z piramidami z puszek i pluszakami, a wśród nich wielgachnym kotem z napisem "Nagroda główna" na medaliku przy obróżce, na którym zwykle graweruje się imię ulubieńca.  Złapałam wtedy  Sakro-chan za ramię i pociągam za sobą mówiąc :
 ~ Już wiem od czego możemy zacząć, chodź.
- No dobrze..Prowadzi - Odparła zrównując zemną krok i łapiąc mnie za rękę
Ruszyliśmy wtedy do  stanowiska,  niemal tanecznym krokiem, nucąc w głos naszą ulubioną piosenkę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony
CREDITS
Art1 Art2 Art3 Art4 Art5 Texture1 Texture2